Wyszukiwarki a inne formy reklamy

Ranking.pl

Badania internetu

Pozycjonowanie - komu je zlecić?

Thesis w Rzeczpospolita.pl

 

 

 

Raport Forrester Research 2001 oraz II Badania Polskich Użytkowników Sieci Internet jasno wskazują że około 69-74% internautów korzysta codziennie z wyszukiwarki. 87% z nich twierdzi że do bardzo ważnych i ważnych cech portalu należy obszerna wyszukiwarka/katalog. 41% badanych deklaruje że korzysta kilka razy dziennie z szukaj.onet.pl, Google.pl, szukaj.wp.pl, szukaj.interia.pl i innych.

Badania przeprowadzone w styczniu 2001 przez NPD Group - firmę specjalizującą się monitoringu Internetu wskazują, że wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania popularnych wyszukiwarek są najskuteczniejszą formą reklamy w Internecie. Pozycjonowanie to najlepsza reklama w internecie, a pozycjonowanie w Google to najlepsza reklama w Google. Internauci chętniej kupują w sklepach, których adresy znaleźli w wyszukiwarkach, chętniej też klikają w odnośniki do stron znajdujące się w wynikach wyszukiwania niż na bannery, czy też teksty reklamowe zamieszczone w serwisach internetowych.

Prawdopodobieństwo zakupu przez osoby trafiające do sklepów internetowych z wyszukiwarek jest 6-10 razy większe niż przez internautów zachęconych przez bannery i teksty reklamowe. Dobre pozycjonowanie strony może zwiększyć nam ruch na stronach wyszukiwawczych i odwiedzalność nawet o 70%.

W takim wypadku posiadanie strony internetowej, która znajduje się na odległej pozycji jest realną stratą.

 

  Home | Kim jesteśmy? | O wyszukiwarkach | Okiem eksperta | Co nas wyróżnia | Kontakt
  Zamów bezpłatną ekspertyzę | Ranking | Badania internetu | Jak działamy | Cennik
  Nasza oferta dla Ciebie | Co o nas sądzisz | Złóż zamówienie | Polityka prywatności
  Pozycjonowania czar | Popularność wyszukiwarek - badanie | Copyright

2005 © thesis.pl